lördag, juni 21, 2008

Onödig dag

Fy, vad seg den här dagen är! Fast nej... det stämmer inte riktigt. Det känns som att klockan är 12 ungefär.
Jag vaknade vid 10, gick upp, åt frukost och gick sedan och lade mig i sängen igen och lyssnade på musik (med hela täcket över mig). Låg där tills vi skulle äta mat, och direkt efter maten gick jag tillbaka till sängen.
Jag orkade verkligen inte göra någonting. Kan bero på att jag gick och lade mig kl 4 igårkväll. Det är nog det längsta jag någonsin har varit uppe.

Haha, nu sitter jag här i värsta myskläderna. Jag brukar aldrig ha myskläder, men den här dagen är bara skit, så jag orkar inte byta om. Jag har till och med kvar pyjamasen under kläderna. Nödvändig info, right?

Men sen måste jag byta om iaf. Ska på bio (minns inte vilken film det var). Det var rätt länge sedan jag var där sist, Harry Potter 5 såg jag senast på bio tror jag.

Aja, ni får ha det bra, hoppas att eran dag är bättre än min :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sist jag var på bio var det Simpsons, ganska precis ett år sedan nu. :S

P.S. Har en tävling här ifall du vill vara med: www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2984875

Anonym sa...

Skoj dag ;p Jag har inte heller varit på bio på evigheter! Tror jag såg harry potter 5 senast jag oxo...

Anonym sa...

Skoj dag ;p Jag har inte heller varit på bio på evigheter! Tror jag såg harry potter 5 senast jag oxo...

Anonym sa...

Fin blogg design

Muffinsguden sa...

Tja idag iaf. Ska nämligen till stallen med min kompis och spana på islandshästfölen! XD Lycka till med pyamasen!