fredag, juni 20, 2008

Hehe



Snart kommer Alexandra hit, och så ska vi hem till Annie... Alexandra säger att hon ska skjutsa mig på sin moppe, vi får väl se hur det blir med det, haha. Jag som inte ens vågar låta någon skjutsa mig på cykel, haha.

Jag kom på att min lugg måste klippas snart. Den växer alldeles för fort! Och jag som är så dålig på att klippa rakt, den blir bara sneare och sneare för varje gång xD Men jag vill inte gå till frisören, det tycker jag inte om. De gör alltid luggen för kort också.
Och bilden är konstig. Mitt hår är inte sådär ljust egentligen :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Görru re själv ;o?

Anonym sa...

jag ha exakt samma problev själv. hatar verkligen att klippa mig och framförallt luggen ;O dom för den alltid för kort och absolut inte som jag vill ha den >_<