onsdag, april 16, 2008

Studsmatta

Har precis varit ute och hoppat studsmatta för första gången i år. Martina och Mickis har satt upp sin, så nu blir det väl att hoppa där med dem ibland. Det är faktiskt rätt kul (men lite långtråkigt ibland).

Nu är mina fötter nästan frusna och jag måste plugga historia och fysik. Roligare har jag väl varit med om.
Imorgon är det nationellt prov i engelska förresten! Ska skriva uppsats. Hoppas verkligen att det är bra ämnen, annars kommer det säkert gå jättedåligt. Och det är de här proven som avgör betyget i engelska A (tror jag). Jag blir nervös bara av att tänka på det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin bloggdesign & superfina bilder du tar! :)

Anonym sa...

Hehe.. Kom till oss också och hoppa på studsmatta ;) hehe.. Lycka till med prov imorgon..

Anonym sa...

Hehe.. Kom till oss också och hoppa på studsmatta ;) hehe.. Lycka till med prov imorgon..

Anonym sa...

Hehe.. Kom till oss också och hoppa på studsmatta ;) hehe.. Lycka till med prov imorgon..

Anonym sa...

Hej,

hoppas det gick bra på nationella provet. När det gäller provets betydelse för betyget så SKA det inte vara helt avgörande... Som lärare måste man se till helheten - egentligen - men tyvärr kan det finnas lärare som går mest på nationella. Hoppas du har en sådan lärare som ser till helheten!!

Kram från Anna
(praktikanten som hade svenska med din klass på högstadiet).