onsdag, april 16, 2008

Onsdag - trött

Jag har ingen ork till någonting just nu. Är hungrig och vill bara sova. Hoppas att mamma kommer hem snart så att vi kan få mat (för att ta någonting annat att äta nu känns ju bara onödigt). Ojsan, nu kom hon visst. Wiie.

Dessutom luktar det matta i mitt rum. Man kan nästan tro att man har hamnat på mattavdelningen på Ikea, det är ingen skillnad på lukten. Kanske för att mina mattor kommer därifrån? *smart jag är*

Det kanske inte märks, men jag är trött och konstig just nu. Förlåt för det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Luktar matta? Mitt rum brukar lukta apelsin ibland! Hur luktar en matta egentligen? XD *asg* Nää... Vet inte vad mitt rum luktar egentligen. Mig kanske? *tänka* Betyder det att du luktar matta då alltså? :O [XD]

Anonym sa...

Vilken fin blogg!