fredag, april 18, 2008

Totalt onödig rubrik

Fy, vad sur jag blev igår. Internet funkade inte på hela dagen. Tydligen var det något fel med Karlskoga Bredband, så alla som har det kunde inte komma in på internet. Jag höll på att bli tokig ett tag, men det var nog bara bra för mig med en nästan datorfri dag.

Nu är jag glad, och tur är väl det. På väg hem från skolan, efter ca 5-10 min, kom jag på att jag hade glömt min miniräknare i skåpet, så det var bara att gå tillbaka och hämta den. Vi har ju visserligen miniräknare hemma, men jag klarar mig inte utan min! Den är bäst <3

3 kommentarer:

Fotograf(?) Elin Andersson sa...

Hej Linnea :)
I något tidigare inlägg visade du en bild som du hade fotat på din miniräknare och hade skrivit något på den.
Jag undrar.Vilken miniräknare andvänder du och vart har du köpt den? På mina miniräknare kan jag bara gånga,plussa m.m?

Fotograf(?) Elin Andersson sa...

OKej!
Den var iallafall väldigt cool och fin.Förresten!Läser alltid din blogg.Du skriver verkligen bra och intressanta saker (A)

Anonym sa...

Jag Älskar Din blogg & Så Men Läs Mejlet På S.s Så Fattar Du ;) <3