torsdag, april 24, 2008

Höhö

Min hals är riktigt jobbig just nu. Den gör ont, har gjort det hela dagen. De enda gångerna det känns bra är när jag äter något varmt eller kallt, och jag kan ju inte gå omkring och äta hela tiden.
För en stund sedan kunde jag knappt prata heller. Rösten bara försvann xD Det kändes rätt läskigt faktiskt.

Nu håller jag på att skriva sammanfattning till mitt svenskaarbete om dyslexi. Det ska lämnas in imorgon, så nu kan jag inte skjuta upp det längre. Vi ha gjort en loggbok där vi har skrivit upp exakt vad vi har gjort på lektionerna/hemma och hur lång tid det tog. Min är inte heelt sann, för den säger att jag har gjort någonting på lektionerna, vilket jag inte har. Bara pratat och så. Höhö. Hoppas inte att läraren räknar ihop hur lång tid allt har tagit eller så... För enligt min loggbok har jag skrivit drygt en A4-sida på datorn på ca 4 timmar. Segt värre, haha.


Någon bild jag fixade ihop lite snabbt för en stund sedan ^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar bilden :D

Anonym sa...

Wow , den bilden va häftig ! :O