fredag, april 25, 2008

Möta rädslor, eller nåt

PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP
Så lät det i hela huset klockan 5.45 imorse. Brandlarmet gick, och jag vaknade och kunde inte somna om. Men så smart som jag är gick jag inte ens upp, utan låg bara kvar i sängen och var sur över att ha blivit väckt. Tänk om det hade brunnit på riktigt?
Jag brukar oftast bli jätterädd så fort brandlarmet går (i skolan och så). Bränder skrämmer mig otroligt mycket. Konstigt att jag inte reagerade på det här då? Det var väl för tidigt på morgonen eller nåt.

Jag var inte heller ett dugg rädd när jag var tvungen att gå förbi en traktor som sedan körde bakom mig på en liten väg på kyrkogården, på väg till skolan. Förut var jag livrädd för traktorer. Det är nog helt borta nu, skönt ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har gjort otroligt fint! <3