torsdag, mars 13, 2008

Sommarjobb

Nu har jag sökt några sommarjobb. Har suttit och skrivit några olika personliga brev till företag jag ska söka till...
Det är verkligen jättesvårt att skriva brev om sig själv. Speciellt när man är som jag, och bara vill säga negativa saker om sig själv. Det kan jag ju inte göra.
Men nu har jag överdrivit, ljugit och skrytit. Haha. Det var pappa som tvingade mig att ljuga och säga att kemi var mitt favoritämne i skolan (till Cambrex, ett företag som håller på med kemi). Jag hatar ju kemi egentligen.

Hoppas nu att jag får något jobb :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du får något jobb :)

Anonym sa...

Hahhaa1! Det var kuwligt att ljuga va?? Hihi! Det är lite rowligt att typ skryta att man kan så mkt fast än att det inte öär sant1 ^^

/ Rosablixten På S.s!