fredag, mars 14, 2008

Ännu en fredag

Då var det helg igen då, och inte ens en vecka kvar til påsklovet. Tiden går fort.

Idag på svenskan skrev vi en övningsuppsats inför kursprovet om några veckor. Det gick inte alls så bra för mig, tyckte att det var jättesvårt att komma på vad jagskulle skriva. Typiskt. Hoppas att det riktiga provet blir lättare.

Jag måste läsa ut min engelskabok under helgen och tänka igeno vad jag ska skriva... Vi har bokrecension på måndag, hur ska jag hinna? Jag har kommit på att jag inte orkar läsa mer än typ 10 min i sträck. Det kommer aldrig att gå.

3 kommentarer:

Maximilian sa...

Jaha, som det kan gå! Jag kan läsa i flera timmar i sträck. Ibland läser jag så länge så jag får migrän!

Anonym sa...

Jag har 2 veckors lov.

Anonym sa...

Hahaa!! Okeej!! Rowligt!! ^^

Från: Rosablixten På S.s!
Till: Valrozz På S.s!!

xD