onsdag, mars 12, 2008

Onsdag

Idag cyklade jag till skolan för första gången på länge. Jag hade nästan helt glömt bort hur jobbigt det är att åka hem! Bara massor av uppförsbackar känns det som.

Nu håller jag på att fylla i några ansökningar om sommarjobb (eller jag ska egentligen göra det, men det är så tråkigt, så jag gör annat istället). Pappa har fixat massa ställen han tycker att jag ska söka till, men jag blir helt osäker på om det verkligen är sånna där feriejobb. Är sommarpraktik samma sak? Hm...


På tal om ingenting - visst är min lilla björn söt? xD

9 kommentarer:

Sara sa...

Din nalle liknar dig x) Inte för att vara taskig!

Maximilian sa...

Schysst! Säger man så till sin syster? Hrmhrm! Men den var söt!

Anonym sa...

hahahah tusan vilken söt blogg, och för att inte tala om söt nalle :P

Sara sa...

Vad heter typsnittet på din header?

Sara sa...

Vad heter typsnittet på din header?

Linnéa sa...

Sara: Textstilen heter CAC Pinafore ^^

Anonym sa...

Hejsan :) jag undrar hur man lägger in bilder?

Anonym sa...

SÅ JÄDRAR SÖLT!!! Den liknar dej för att du är så söött!!! xD / Från Rosablixten På S.s!

Anonym sa...

SÅ JÄDRAR SÖLT!!! Den liknar dej för att du är så söött!!! xD / Från Rosablixten På S.s!