lördag, mars 01, 2008

Ny månad x)

Idag är det första mars då. Igen. Min väckarklocka stod på 1/3 både idag och igår... Den kunde visst inte med skottår särskilt bra. Eller så kanske det är samma dag idag som igår?
Som den där filmen jag såg en gång, "Måndag hela veckan". Huvudpersonen vaknade hela tiden upp och det var samma dag.
Men jag trodde faktiskt att det var fredag när jag vaknade. Sara hade glömt stänga av sin jäkla väckarklocka, så jag vaknade ju 6.15 >.< Var beredd på att gå upp och allt, men så kom jag på att det var lördag. Typiskt.

5 kommentarer:

Emilie sa...

Troddde också att det var en annan dag när jag vaknade x]

Anonym sa...

Som det kan bli!

/MVH Maximilian, (kalla mig Mackan)!

Anonym sa...

Har också sätt den filmen snacka om jobbigt att vakna upp på samma dag varje dag och de händer precis samma sak.

Anonym sa...

Surt att vakna så tidigt för att komma på " Just det, det är lördag! " Jag älskar dig blogg. Jag har sagt det flera gånger, man kan inte låta bli att skriva det igen! Föresten, kan du inte förklara hur man gör så att besökarna visas på ens presentation? Skulle vara så mycket till hjälp.

Anonym sa...

Det var då jag fyllde år! Så jag visste vilken dag det var. :P <33