lördag, mars 01, 2008

Gårdagen :D

Shit. Personligt rekord. Jag satt inte vid datorn någonting alls igår. Inte ens en minut. Superduktigt av mig :)

Var med Jessica och Annie igår efter skolan <3
Först gick vi runt halva stan, det var rätt jobbigt med tanke på att jag hade en väska med massa skolböcker som vägde hur mycket som helst.
Sen gick vi till McDonald's och åt, och så satt vi där i typ två timmar. Sen gick vi omkring lite till.

Haha, det var en tant i ett fönster som var jätterolig xD När vi gick förbi tittade hon jättemycket på oss, och när vi typ försvann lutade hon sig mot fönstret för att kunna se oss. Man kan ju undra om vi var så intressanta?


Mina, Annies och Jessicas fötter ^^

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vill du att vi ska länka till varandra så säg till maximilianfalk@hotmail.com

Mina 2 hemsidor: http://www.maximilian.tk och
http://maximilian-info.blogspot.com

/MVH Maximilian!

Anonym sa...

ojoj, vad duktigt. :)) Det skulle jag nästan ALDRIG klarat. :D
Mycket fin blogg, svara gärna på min bloggs fråga .:)

filippastruxsjö sa...

vems är vilka fötter??^^xD
haha!:)