lördag, mars 01, 2008

Vad ska jag ha i bokhyllan nu då?

Äntligen har jag plockat i min bokhylla, men det blev ett litet problem... Jag har ingen aning om vad jag ska ha på översta hyllan, som du kanske ser på bilden.
Fler böcker går inte, jag har redan massor av gamla som jag ändå aldrig läser i hyllan. Och har jag fler lådor kommer mitt rum bli överbombat av svarta och vita IKEA-kartonger, det går ju inte.
Någon som har ett förslag på vad man kan ha?
Skulle uppskattas massor :D

Jag vet inte om det syns, men jag har två tomma fotoramar i hyllan, och självklart ska det vara bilder i dem ^^

14 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en låda med DVD-skivor, CD-skivor eller andra datortillbehör!

/MVH Maximilian

Anonym sa...

Sorry!!!

Anonym sa...

Ett tips är att du kan ställa glasfigurer och/eller blommor där, eftersom det är så stort. Annars skulle det passa med massa foton i enklare ramar.

Emilie sa...

Om du har några gamla söta gosedjur, så sätt upp dom där. Gärna svartvita, då passar dom in perfekt :)

Anonym sa...

Jag tänkte också föreslå gosedjur, men annars skulle det vara fint med en spegel längst in, och sedan kanske en blomma framför spegeln, det skulle bli fint. (: Synd bara att hyllan är så högt upp ^^,

Sara Nilsson sa...

En växt! :)

Sara sa...

Ta dina bästa foton nånsin och rama in och ställ där!

Anonym sa...

Det är ett bra ställe att ha prydnadssaker på ;)

Loppan, Tamanduan, Myran och Myggan sa...

Jaa, som Felicia sa. Om man hade en spegel, och en stor fin växt där, det skulle vara perfekt! Men gossedjur skulle också fungera.

filippastruxsjö sa...

Jag har ingen aning.. men har lust att skriva ett inlägg.^^ kanske en spegel intill väggen, förvarings lådor kanske(inte vet já)xD. lycka till mé hyllan!^^
><><><><><><><><><><><><><><><><><
en kläng växt eller en häng växt.xD

Anonym sa...

Jag instämmer, sätt de finaste fotona du själv har fotat på hyllan ;)

Anonym sa...

Ta ett foto när du var liten förstora och rama in det och sätt det på hyllan ;D

Anonym sa...

jag skulle ställt några höga krukor med blommor, kanske med hjärtan på tråd? det hade blivit kanonsnyggt!

Anonym sa...

Sätt in en sterio och lite skivor och sånt där..