torsdag, februari 28, 2008

Skoproblem

Jag behöver verkligen nya vårskor. Har inte ett enda par upptäckte jag imorse. Typiskt också. Jag hatar att köpa skor :/ Beror nog mest på att jag aldrig hittar några, och det blir ju inte direkt bättre av att mamma bara tjatar på mig hela tiden. Men jag tror inte att jag skulle kunna köpa ett par skor utan att hon är med. Hon måste ju alltid tvinga mig, haha.

Jag ska försöka bli bättre, för det här är ju liksom det största problemet i världen. Det finns folk som inte har råd med kläder eller mat och jag bara klagar, fast jag kan köpa allt jag behöver och lite till.
Jag är patetisk ibland.

3 kommentarer:

Emilie sa...

Har samma problem. Hittar sällan några som jag verkligen gillar. Men ibland händer det :)<3

Anonym sa...

Jag älskar att köpa skor! =) Jag kan köpa några åt dig hihi

Anonym sa...

Converse kanske? Funkar alltid! ;)