tisdag, februari 19, 2008

Underbart med lov...?

Det är andra dagen på lovet och jag har redan tröttnat. Det finns ju verkligen ingenting att göra! Vanligtvis skulle vi ha idrott nu, och då är det väl bättre att sitta hemma och ruttna bort. Jag hatar idrott.

Hur ska jag klara mig i sommar då? Vad är sommarlovet, 10 veckor? Jag som knappt klarar av en utan att totalt flippa ur. Förhoppningsvis får jag sommarjobb, så jag har något att göra ett tag i alla fall. Jag tror att jag ska söka på lasarettet, och pappa tycker att jag ska söka på hans jobb också (fast i ett annat hus eller nåt). Det får han hjälpa mig med i så fall tycker jag ^^

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, nästa vecka ska jag fara utomlands. Sen då vi kommer hem så ska jag på skolan i en vacka, sen har vi sportlov en vecka, och direkt efter har vi påsklov i en vecka :P

Anonym sa...

Det är ju det jag säger!! xD Där ser du ;] Lov är döjobbigt ^^

Kram* //Albertina

Anonym sa...

Det är ju alltid något! sök annars på http://www.medborgarskolan.se om det inte finns kurser i Photoshop till exempel! Sh*t var tvungen att kolla upp att jag stavade rätt där, vad har hänt med självförtroendet, jag som aldrig brukar stava fel!?!