tisdag, februari 19, 2008

Kristinehamn och måleri

När mamma kom hem från jobbet åkte vi till Kristinehamn. Åt glass på McDonald´s, gick runt på stan lite (men köpte inget) och handlade på Ica Maxi.
I bilen lyssnade jag på musik (på mobilen då). Eftersom mina mobilhörlurar inte släpper in så mycket ljud fick mamma och Sara vifta åt mig där i baksätet när de skulle säga något åt mig, haha.

Nu har jag målat lite i mitt rum :) Bara längs listerna och sånt, men ändå.
Jag hade tejpat nästan allt innan, utom högst upp på dörren och fönstret, dit jag inte nådde. Pappa tvingade mig att klättra upp på stegen och sätta på maskeringstejp ovanpå dörrlisten... Det var jätteläskigt, jag trodde att jag skulle ramla och dö eller nåt sånt. Jag skrek hela tiden "Jag våååågar inteee!", men pappa tvingade mig >__< Eller övertalade kanske.

Nu ska jag gå och äta en grapefrukt tror jag. Köpte idag ^^ Riktigt intressant info, right?

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp! Faktiskt!

/MVH 12-åringen som svarar!