tisdag, februari 19, 2008

Galning som skjuter folk på stan

Sitter vid pappas dator nu, min är nämligen urkopplad och så, vi har plockat ur alla möbler ur mitt rum nu. Jag fick sova i "korridoren" utanför mitt rum, det är precis så att sängen får plats. Jag antar att jag inte trivdes särskilt bra där, drömde mardrömmar :/ Det var någon galning på stan som gick runt och sköt på folk, och samtidigt skrek han vad/vem han sköt på eller nåt sånt... Det var helt läskigt, och man kunde inte springa därifrån, för då skulle man bli nedskjuten. Det värsta var att han tänkte skjuta på min syrra en gång... Han skrek "fruktpåse!", och siktade mot oss, och hon höll i en fruktpåse. Som tur var tog skotten slut precis då, så vi sprang iväg och gömde oss någonstans.

Nej, jag måste verkligen lära mig att sluta berätta mina drömmar, det kan ju inte vara så roligt att lyssna på.

Jag hade verkligen jättetråkigt igårkväll. Så tråkigt att det inte går att beskriva. Jag kunde inte vara i mitt rum eftersom det är helt tomt, och pappa envisades med att titta på tv, så jag fick inte se American Idol som jag ville. Jag la mig i mamma och pappas säng under en filt (hela jag var under filten alltså), lyssnade på musik och tyckte synd om mig själv.
Nu är jag jättesur på pappa, för Idol spelades tydligen inte in! Gaah, nu missade jag det ju, bara för att han skulle se på sina jäkla nyheter!! Buhäää eller nåt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fruktpåse... Verkar liite udda xp

Anonym sa...

läskigt första gången jag läste (slarvläste)så trodde jag att någon hade gått runt och skutigt någon O_o ;D

Anonym sa...

Oroa dig inte Karlskoga är inte känt för galningar!

(Snyggingar kanske)xD