fredag, februari 15, 2008

Ny cykel

Jag har köpt en ny cykel idag. Pappa och jag åkte iväg till cykelaffären, jag hittade en cykel som verkade okej och vi köpte den.
Jag gillar inte när man ska köpa nåt som en expedit måste vara med och hjälpa till för att det ska bli rätt. Det är verkligen sjukt obehagligt tycker jag. Visserligen säger jag inget utan står bara bredvid pappa och ser blyg ut (drar upp jackan över halva ansiktet eller så), men ändå!
Hur ska jag klara mig när jag blir äldre? Jag måste sluta vara så grymt osocial, jag är till och med rädd för att prata med folk jag inte känner.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det där känner jag igen... -.-

Anonym sa...

Du är int ensam om det , inte jag heller ;S

Fotograf(?) Elin Andersson sa...

Det skulle vara kul om du la in en bild på din nya cykel!
Urfin blogg,förresten! Läser den flera gånger per dag.Du är så bra på att skriva/skriver intressanta saker!

//Kraam

Anonym sa...

jag är också sån dära. Jag tycker till och med att det är pinsamt när expediterna frågar om man behöver hjälp!