lördag, februari 16, 2008

Nu har vi köpt färg

Nu har jag, mamma och pappa varit och köpt färg, jag ska måla om i mitt rum nu under sportlovet :D Det blev samma färg som vi har i köket - antikvit ungefär. Det blir förhoppningsvis bra.

Idag måste jag verkligen ha långärmat på mig, haha. Hade tråkigt igårkväll och kladdade på armen med någon guldpenna. Mamma skulle flippa ur om hon såg det. Jag kan verkligen tänka mig hur hon skulle säga: "Men Linnéa, vad har du gjort!? DET DÄR var väl inte snyggt??". Visserligen är det inte fint, men ändå x)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hur se din cykel ut då?

Anonym sa...

Haha vad flumm XD

Gillar din blogg föresten :) Det är kul med så mycket bilder :)

Anonym sa...

Hejsan ^^

Du borde nog ta bort kladdet på din arm, För ifall guldfärgen åker in i huden kan du få blodförgiftning eller vad det nu heter xD
Ha det bra, På stallet.se heter jag Yucan.

Anonym sa...

haha min mamma hade sagt samma sak om hon såg mina armar x'D Jag kladdar ner dom så mkt n__n

Yessie sa...

Haha =) Snygg arm,måste säga att det är roligt att kladda på armarna xD

Kram Yessie