torsdag, februari 14, 2008

Alla hjärtans dag idag då



Ja, glad alla hjärtans dag eller hur man nu säger :D I skolan var de tydligen så snälla att de hade ställt ut skålar med geléhjärtan på borden i rasthallen. Man kunde även klippa ut och klistra upp hjärtan på någon slags skärm om man ville. Huy gjorde ett till Kent, våran matte- och fysiklärare (och klassföreståndare). Haha, det var kul.

Idag har jag varit väldigt duktig tycker jag. Jag gick nämligen ut och sprang, helt frivilligt. Inte bara så att jag inte protesterade när mamma tjatade på mig, hon har inte ens nämnt att jag ska ut och springa på jättelänge. Visserligen joggade jag bara en jättekort bit, men det är tanken som räknas tycker jag x)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar din sida :D den e så kul att läsa VARGE DAG <33

hoppas att du fortsätter och skriver i den LIVEt UT :D (okej kanske du inte årkar när du e 80 å så men ändå)
kom ihåg mig :D