söndag, februari 17, 2008

Melodifestivalen ;)

Jag var helt säker på att Carola och Andreas skulle gå vidare till final i Melodifestivalen igår. Helt, helt 100% säker.
Men gud så glad jag blev när de inte gick vidare! Haha, gillade inte låten så värst mycket.
Däremot blev jag glad, på riktigt, när kebabpizza-låten gick vidare till en andra omröstning. Jag hade faktiskt inte haft något emot om den skulle vinna hela Melodifestivalen. Jag antar att de flesta bara tycker att den var sjukt dålig och så. Tidigare skulle jag också tyckt så, att den inte hade något i Melodifestivalen att göra, men things change :) Den var rolig.
De låtarna som gick direkt till final då, jo, de var bra båda två tycker jag. Inget att klaga på. Eller bra och bra, inget jag skulle lyssna på annars kanske, men de var i alla fall bättre än de andra.

Och så Björn Gustafsson. När han skulle "flyga" satt jag med en tekopp fullt med te, och jag började skratta så mycket att jag spillde ut det varma teet på handen. Det var helt sjuuukt kul xD

Jag var visst bara tvungen att skriva av mig litegrann, haha.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Den där björn Gustavsson han e kul varenda lördag. Vem tyckte du var bäst igår?

Jag tyckte dom som gick vidare till Finalen var bäst XD

P.S jag tycker inte Carola och Andreas ska sjunga tsm, tycker du de?

Anonym sa...

Jo och en sak till:
Hur fotar du så bra mede vit bakrund? Har du en mini fotostudio eller?

Anonym sa...

Det tråkiga är ju att Carola och de säkert kommer gå vidare ifrån andra chansen. och skulle inte förvåna mig om hon tar hem allting igen, tyvärr.

Anonym sa...

Aah, jag satte popcornen i halsen så som jag skratta när Björn skulle flyga med han den där tjocke gubben som jobba där x''D Björn flög upp i luften och han sog kvar!! Så himla kul xD Kratta typ asmkt ;) // Ina Albertina (Frida)

Anonym sa...

Linnea, hur gör du så att bilderna du har i din blogg blir fulla storleken? Jag menar, typ. Mina bilder blir så att man kan klicka för att få dom större, det e så fult. Kan du lära mej snälla, bara det.

Anonym sa...

Björn gustavsson är sanslös! x''D Jag dog för att Just a minute gick vidare igår <<'

Sara sa...

Me love Kebabpizza-låten!!! Björn Gustavsson äger sk*ten ur allt o alla!!!!