söndag, februari 17, 2008

Kaos

Just nu är mitt rum totalt kaos. Det står flyttkartonger överallt och man kan nästan inte röra sig här inne. Inte alls trevligt. Jag har just lagt hälften av mina kläder i en stinkande gammal flyttkartong, och så visade det sig att jag inte hade behövt göra det, de kunde legat kvar i byrålådorna. Gaah! Nu kommer jag inte kunna använda dem på någon vecka, jag la lite saker över, typ dammiga foton och porslinssaker. Jag är så smart...
Aaah!! Mina underkläder!! De är längst ner! Ingen chans att jag kan få upp dem, fan också.

Var ute och fotade lite förut, här är en bild (eller två då), fler kommer senare.

6 kommentarer:

Emilie sa...

Haha, kul. x] Ska du möblera om oxå? :D

Linnéa sa...

Emilie: Ja, det ska jag ^^

Anonym sa...

Snygga bilder!! Fast bilderna brukar ju vara snygga när du fotat dom ^^

Anonym sa...

Fina bilder :D Hur gör du så att bilderna är full storlek i bloggen, dom blir småa och gör så att man klicka på dom i min blogg för att få dom större, det e fult, hur gör man?

Linnéa sa...

Johanna: Ladda upp din bild på tinypic.com och kopiera bildlänken längst ner. Lägg sedan in bilden i ett blogginlägg genom att skriva in koden <-img src="BILDLÄNK"->
(fast utan - i början och slutet då ^^

Anonym sa...

Nice bilder!!!

/MVH Maximilian