lördag, februari 16, 2008

Linnéa <3 Monopol



Jag älskar verkligen Monopol, det är ett av mina absoluta favoritspel. Visserligen har jag aldrig spelat det "riktiga", bara för barn (upp till 10 år, haha. Sist jag spelade det var förra veckan. Tyvärr är det inte vårt).
För några år sedan köpte vi det här monopolspelet till datorn, och jag hittade det idag när jag tömde ur min cd-hylla. Självklart var vi tvugna att testa, så jag, Sara och Mickis spelade en omgång. Jag blev pank, men det var roligt i alla fall :D

Sen ska jag be pappa att installera det på min dator så jag kan sitta och spela hela dagarna mot datorn... Eller inte riktigt kanske.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha oj så längesen det var jag spelade monopol :) Tror jag har nött ut det och blviit lite less på det till och med. Barnvarianten han jag dock inte provat :P