torsdag, februari 21, 2008

Extremt tråkig dag

Tjohej ^^
Idag är en typisk tråkdag. Det finns ingenting att göra alls och vädret är allmänt tråkigt. Men det snöade faktiskt imorse! Då blev jag inte glad... Nu ska det bli vår!

Sara och jag gick en sväng ner till Willys och köpte en djupfryst prinsesstårta och godis ;) Tyvärr kommer jag säkert inte få smaka av tårtan, eftersom Sara ska ta med den till stallet och bjuda på. Typiskt.

Jag hittade en bild på min kanin Flupsi när hon var liten, naaaw :D

13 kommentarer:

Anonym sa...

kaniiiiiiiiiiin!

Anonym sa...

Ursäkta, men FYFAAAN! TROR JAG SKA DÖÖÖÖ! <333 FAN VA SÖÖÖÖÖÖT!!!!!!:D

Anonym sa...

Men ååå så gullig :)

Anonym sa...

Ååååååh :') Vilken söt kanin<33 Vill också ha en x)

Anonym sa...

Sockersöt liten kanin :)

Anonym sa...

Guuu ... Omg... Tappar Andan... Blundar och nyper mig i armen... Öppnar ögonen... Ser den igen... Tappar andan... Sötast i stan kommer upp i mitt huvud. Sötast i hela världen kommer sedan... Naaw så himmla söt!

Anonym sa...

Asso har aldrig sett sötare kanin i hela mitt liv !! Jaah dör asso så jävla gullig den e ;D<3

Anonym sa...

söt kanin :)

Anonym sa...

Alltsåå. måste jag säga nått ? Ni vet vad jag tkr -.-

Anonym sa...

Naaw ^^ Vad liten Flupsi var xD Såå Gullig asså <33 Love lilla Flupsi (L) Och Kram På Dig Linnéa ^^

Anonym sa...

Otroligt söt kanin, men dock inte den sötaste, men kanske kanske efter min!

Anonym sa...

Den var fin! Nästan lika fin som någon annan här!

PS. en ledtråd: du!DS.

/MVH 12-åringen som vanligt!

Anonym sa...

SÖT! <3