torsdag, februari 21, 2008

Bara lite babbel

Jag ville att Sara skulle spara en liten tårtbit till mig, hon tog med en tårta och bjöd på i stallet idag. Det blev faktiskt en liten bit kvar, med betoning på liten. Nästan obefintlig. Jag som ville ha tårta :( Men en pyttebit är väl bättre än ingen bit.

Har målat lite i mitt rum idag. Tror att allt ska målas en gång till och så är det klart sen, men jag vet inte riktigt. Sen så måste jag måla min skrivbordsskiva och lite hyllor. Hoppas att det blir ordning på det mesta innan skolan börjar i alla fall.
Jag saknar skolan. Det kan gärna få bli måndag nu på en gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tycker me det kan få bli måndag XD haha jag ska provrida på en ny ridskola så och så får man ju träffa alla vänner :D

Anonym sa...

Varför köpte du bara inte en egen tårta som ingen annan fick smaka? Mycket smartare än att tjata om att din syster är snål tycker jag, för då får du ju ha den alldeles själv och att sakna skolan.. nja jag förstår dock inte hur du lyckas!