fredag, februari 22, 2008

Sista lovdagen ^^

Sista lovdagen idag då. Som vanligt har jag inget att göra, och jag är glad att lovet tar slut nu. Ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till skolan (om man bortser från tyskan och att vi har fysikprov på onsdag).

Sara och jag gick ner till McDonald's och åt mat förut. Det blåser verkligen jättemycket ute, inte alls kul.
Haha justja, igårkväll lät det som om fönstret i mitt rum var öppet, som att det stod och slog igen hela tiden. Jag sover ju utanför mitt rum, och jag vågade inte gå in och kolla, haha. Till slut stack jag in huvudet genom dörren och kollade om fönstret stod öppet, men det gjorde det inte (vad jag såg). Men ändå fortsatte det låta sådär. På morgonen sen visade sig att de där hakarna som gör att fönstret håller sig stängt bara var halvt påsatta. Och jag hade ju halvt skrämt ihjäl mig själv med massor av olika teorier om vad det kunde vara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, är erat lov redan slut ? :O. vi började idag vi ^^

Anonym sa...

McDonald's.. så onyttigt men hur sjutton ska man kunna motstå det? Underligt att mat kan bli så god.