onsdag, februari 13, 2008

Onsag :)



Jag gillar onsdagar. Det är nog nästan en av de bästa dagarna, tror jag.
Vi har inga språk i skolan (de är tråkiga), det går en bra buss hem (jag slipper gå till busstationen) och det är enda dagen jag är ensam hemma efter skolan.
Såklart finns det massor av dåliga saker med onsdagar också (vi har sen lunch i skolan och kemi och fysik på rad, jag måste gå typ 5 min från busshållsplatsen för att komma hem). Men det positiva väger lugnt upp det negativa :)

(om någon undrar vad bilden till vänster föreställer kan jag berätta att det är ett fönster i skolan)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej linnea! Jag undrar hur du fick bort namnet från din info om mig sak. Ameh.. Jag menar som.. På min blogg så är det typ så här:

Om mig...
Johanna Eliasson, det gillar inte jag.