måndag, januari 07, 2008

Stan x3

Jullovet avslutades med att gå på stan. 3 ggr på en dag. Det måste väl ändå vara nytt rekord?

Det ärhelt otroligt, men jag köpte faktiskt någonting alla 3 gångerna. Jag som alltid brukar vara för snål för att köpa något xD Det blev i alla fall:

- Block till skolan, okej, det var faktiskt nödvändigt.
- Nyckelring, jag hade presentkort på leksaksaffären och var ju tvungen att köpa nåt.
- Ny mobil, ja, det är sant! Jag köpte faktiskt en mobil. Hade presentkort på Telia x)

Det var nästan lite läskigt med möten och sånt på stan (som vanligt). Först mötte jag en tjej i min klass, sedan direkt efter en tjej som gick i min klass förut.
Lite senare såg jag en lärare på min gamla skola (som jag hade i SO), och precis efter ännu en lärare! Fast henne har jag inte haft, men ändå.


Nyckelringen xD Den lyser rött om man trycker på trynet, haha.

6 kommentarer:

Jessika sa...

Vad köpte du för mobil? *nyfiken* :P

Anonym sa...

Undrar samma sak som Jessika :)

Jag ska köpa en ny telefon ja också :P

Lisa sa...

Supersöt nyckelring juee! X'D Sådan vill jag också ha :3

Lisa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linnéa sa...

Sony Ericsson W610i :P

Anonym sa...

fasfa