tisdag, januari 08, 2008

Videoklipp :O

Hahah, okej, jag hade tråkigt imorse så jag gjorde ett litet videoklipp xD Visste inte åt vilket håll jag skulle hålla, så självklart blev det ju fel. Typiskt mig.
Jag vet förresten inte om jag pratar sådär "på riktigt"? Kan hända att jag bara gör mig till inför kameran. Mycket troligt faktiskt.



Och om någon nu undrar hur det gick med bäddningen så kan jag berätta att jag faktiskt bäddade sängen, men det var lite problem:

1. Jag kunde inte hitta öppningen
2. Jag inser att det är knappar man måste knäppa upp, och se sitter rätt hårt
3. Jag har ingen aning om hur jag ska få in täcket i påslakanet
4. Jag kommer på hur mamma brukar göra, men det finns inga hål högst upp som man ska stoppa in händerna i
5. Jag får krypa runt på golvet och försöka få in täcket och dessutom få det slätt
6. Fel mönster på örngottet! Täcket har två sidor, ett svart med vitt mönster och ett vitt med svart mönster (som är helt fult). Självklart är det fula mönstret på båda sidor av kudden

Jag och mina problem alltså ;) Nädå, men jag brukar inte bädda själv. Det märks väl? :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Huhu. Du städar ditt rum ofta..

Linnéa sa...

Johanna: När jag inte har något att göra städar jag ofta xD Och jag stökar till rätt mycket, men vanligtvis städar jag alldeles för sällan :P

Anonym sa...

JAG TYCKER DU HAR JÄTTEFINT HÅR! :D

Emma sa...

Du har jättefint hår :D

Jag hatar mitt hår otroligt ofta >.<

Anonym sa...

HejHej,
ditt hår är inte fult!
jag älskar färgen och volymen :D
det är skit snyggt,
jag älskar dina bilder du tar :D
du är helt underbar o ta bilder.
du kommer nog bli känd atograf :D i promise. /kram sanoraa på s.s