måndag, januari 07, 2008

Sista lovdagen

Jag lovade mig själv igår att inte sätta på datorn före kl 13:00 idag. Vet du vad? Jag klarade det också. Känner mig väldigt duktig just nu.

Vad gör jag när jag inte sitter framför datorn då? Jo, jag städar. Dammsög mitt rum som en galning, dvs. på alla ställen jag brukar slarva på. Sen plockade jag iordning och lite sådär. Städade även i Flupsis bur, så ordentlig jag känner mig :)

Idag är det sista dagen på lovet då. Inte direkt bästa starten i skolan imorgon, vi har idrott. Hatar det. Menmen, sovmorgon till 9:45 i alla fall, det ska man väl inte klaga på ^^


Fotade mig själv lite igår i mörkret, hade bara en lampa som lös upp. Blev rätt häftigt med skuggor och så, men bilderna blev inte så bra (pga motivet? Haha).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, Snygga bilder, Är det halsbandet du köpte i Örebro? det var iaf snyggt :)

Anonym sa...

Vilken fin bild :)

Maximilian sa...

Motivet, dåligt? Misstag!