torsdag, januari 17, 2008

Ny dator!

Nu har jag fått min nya dator då :) Den är i alla fall mycket snabbare än min gamla, riktigt skönt att slippa den där segsaken, haha xD
Och så har jag Photoshop CS3 nu istället för CS2 ^^ Har knappt hunnit kolla vad som är nytt eller så, får göra det sen.

Det enda irriterande är det blåa ljuset som blinkar på startknappen eller vad man ska säga när man sätter datorn i vänteläge. Jag orkar ju aldrig stänga av den på natten, och det lyser upp halva rummet. Smart som jag är satte jag ett papper över knappen, så bara ett hörn lystes upp lite grann.

Dessutom är den snyggare än min gamla, som var någon konstigt ful blågrön färg. Och så är den mindre, vilket förstås är bra ^^

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till den nya datorn!

Anonym sa...

Din nya layout är verkligen jätte fiin;) farstår inte vad du frå dina ideer ifrån:S hur långt tid tog det att göra den??

Emma sa...

Vad kul med ny dator! Och CS3 :D

Anonym sa...

Heej, vad roligt med en ny dator.

Jag har en fråga om Photoshop...
får du Photoshop gratis? För jag har sätt att man kan köpa det för jättemycket pengar, gör du det eller får du det gratis till din nya dator?

För jag skulle jättegärna vilja ha CS3, men inte för så mycket penar. :P

Jättetacksam för svar!

Anonym sa...

En sånn dator har jag typ.. Dom e snygga + att dom e bra ´:)

Isabelle sa...

Hej Linnea =)
Jag hade tänkt att ge dig lite hjälp med cs3.
Jag har en animeringsguide för cs3 i min blogg + en videoguide till hela cs3 i fall du skulle behöva.
Skriv en kommentar så får du den magiska url:et xD