torsdag, januari 17, 2008

Förvirrad

Idag har jag bara varit allmänt förvirrad känns det som. Lektionerna bröts 13.30 för att vi skulle titta på olika individuella val.

Haha, men det var rätt kul. Innan matten (tror jag) satt jag, Alexandra och Annie på en bänk, typ. Alexandra satt och höll i ett äpple:
ALEXANDRA: Jag är hungrig!
ANNIE: Men ät ditt äpple då! *ger en "förvånad-chockad-men-guuuud"-blick*
ALEXANDRA: Men tänk om det är mask i det!
Haha, det var kul xD Sen satt hon och tjatade om maskar ett tag.

När vi skulle kolla på de individuella valen började vi med våran skola och gick sedan till det andra gymnasiet. Eller, jag och Alexandra gick dit. Vi mötte en tant, och hon bara "Tänker inte du också på en senapsflaska när du ser henne?". Hahaha, det gjorde jag faktiskt inte. Hon såg väl iinte ut som en senapsflaska heller, men hon hade senapsgul jacka i alla fall.

Sen var vi bäst på att hitta på skolan. Eller nej, det är skolan som har helt knäppt system. Vi skulle till A38 och gick upp i vad vi trodde var A-huset... När vi kom till 3:e våningen upptäckte vi att det bara fanns t.o.m. 34. Det satt någon kille där och frågade var vi skulle, och det visade sig att vi var på helt fel ställe, dit vi skulle var på andra sidan skolan eller nåt.
Hallå, ofta man har två A-hus?
Efter att ha velat omkring lite där (och trott att vi gick i lärarkorridoren när vi kom upp till högsta våningen, gått ner en trappa, genom korridoren, upp för trappan igen så vi kom till samma ställe vi var från början, som visade sig vara rätt) hittade vi till Fotografisk bild A.
Funderar nästan på att välja det, det verkar rätt kul. Annars har jag ingen aning. Lite synd att kursen är på 100 poäng bara, då får jag ju inte något annat. Äh, jag vet inte än. Dessutom fanns det bara 16 platser, så jag skulle nog inte komma in ändå.
Det ordnar sig säkert, vi skulle få kataloger med kurserna man kan välja imorgon tror jag.


Nu blev det här inlägget säkert väldigt rörigt, men jag säger ju att jag är förvirrad.
Dessutom har jag haft flera olika låtar på hjärnan idag (bara någon enstaka textrad), och jag vet knappt vilken låt det är. Gaah.

2 kommentarer:

Anonym sa...

X)

Anonym sa...

Hoppas att du ändå tar fotografisk bild, det passar nog dig!