torsdag, januari 03, 2008

Dagsplanering

Idag är en sådan dag då jag bara vill dra något över mig och absolut inte gå ut. Tyvärr kommer jag inte lyckas med det, nejnej, för idag ska jag göra massor av saker (jämfört med vad jag brukar göra):

- Gå till Willys med Sara och köpa choklad och Smarties, vi ska baka.
- Klippa mig
- Ev. gå till stan med mamma och kolla på kläder, hon tycker att jag behöver det.

Usch, jag gillar inte att klippa mig. Jag hatar det. Man bara sitter där i en stol, stirrar på sig själv i en spegel och hoppas att frisören inte börjar prata med en (speciellt nu, eftersom jag är snuvig och hes, så jag skulle säkert bara få fram ett litet kraxande läte). Nej, fy. Det bästa är ändå när det är klart, för då vet man att man inte behöver gå tillbaka på ett tag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller totalt med dig Linnea, min frisör börjar alltid prata med mig, super pinsamt. Som tur är ska mamma klippa mig idag, Hatar att klippa mig hos frisörer, vill också helst slippa gå ut idag, ska till mormor världens mardröm ! Pusshej < 3 / Rebecca