onsdag, januari 02, 2008

Fyrverkeribilder

För första gången fotade jag lite på nyår, och det blev väl blandat resultat. Har ju inget stativ, så fick hålla kameran för hand. Hm, att säga att jag fiotade lite är en undredrift. Jag har nog aldrig fotat så många bilder på så kort tid. Jag har nog heller aldrig fotat så många misslyckade bilder. Totalt blev det ca 800 bilder, varav jag sorterade bort 150 direkt efter att jag kom in, de var helt svarta bara.
Du skulle ha sett mig, jag bara stod och seriebildsfotade hela tiden, och ibland visste jag inte vilket fyrverkeri jag skulle ta, så jag velade fram och tillbaka. Inte speciellt smart.
Till slut var mina fingrar helt frusna, jag kunde inte känna pek- och långfingret. Usch vad ont det gjorde när jag kom in sedan.

Här är i alla fall några bilder:













8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Fina bilder!
Fin hemsida.

Anonym sa...

SKIT SNYGGA BILDER! :O Vill också ha en systemkamera -,- Ska spara pengar, Hur fick du den där layouten du har på din blogg, tacksam om du svarar (A)

Lisa sa...

Riktigt fina bilder (:

Anonym sa...

Jag tycker att du fick fina bilder :) Försökte också fota fyrverkerier men dom bilderna blev inte så jättebra :P Oj, 800 bilder? :O

Sandra :] sa...

Hur mycket kosta din system kamra? vart köpte du en? håller på att spara till en ;)

Anonym sa...

Skithäftiga bilder!!
Dom bästa blev ju 3:an och 5:an, men om 6:an inte skulle vara så suddig så hade den varit bäst!
Ha dé bra! /I.

Louise Johansson sa...

Älskar den sista bilden, väldigt snygg! Fotade också fyrverkerierna, inte så lätt, man skulle haft ett stativ. :)

Anonym sa...

GAAH, Ja älskar dina bilder vad har du för kamera?.