torsdag, januari 03, 2008

Jag har klippt mig...

Har varit och klippt mig nu. Usch, jag blev inte särskilt nöjd. Gjorde ju visserligen ingen förändring, men luggen blev alldeles för kort tycker jag. Först, när frisören hade klippt av den och så, var den lagom lång, och så bad jag henne att göra den lite flikig. Jag hade bara tänkt mig litegrann sådär, men det blev jättemycket, så halva luggen är enormt mycket kortare än jag vill att den ska vara. Får väl köra på uppsatt lugg ett tag eller nåt, även om det inte heller är speciellt snyggt på mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linnéa jag har råkat ut för samma händelse Bara det att luggen var lgom sådär i början när hon klippte den men herre gud om hon skulle ´klipt lite till så skulle den sitta i mitten av pannan körde Uppsat lugg då med lycka till/Frida

Louise Johansson sa...

Åh, herregud, hände samma sak med mig. Man ville ha resultatet flikigt och coolt, men de klipper den så att man ser ut att vara 3 år eller något. Bläää... ^^

Anonym sa...

Du borde bo i Överkalix och gå på STUK och klippa dej.. Jag tycker liksom att Kristine e bäst ^^

nåja, jag hatar också å klippa mej.