torsdag, oktober 18, 2007

Videoklipp

Ja, nu kanske även jag kommer börja med att videoblogga ibland... Följer strömmen litegrann. Men, hey, jag har en anledning! Jag ska träna på att prata, sådetså.



Haha, vad gnällig min röst låter... vet inte om den är sån på riktigt (hoppas inte!), får fråga Sara ;)
Ang. det här med dialekt som jag frågade sist jag la upp ett videoklipp... Jag tycker fortfarande inte att jag pratar någon dialekt, och jag fattar inte riktigt det där med "tonstarka i" som flera skrev... Jag vet inte ens hur det låter när man pratar med tonstarka i? Kanske som jag pratar? Haha.

Jag pratar i alla fall inte riktig Karlskoga-dialekt, och det är jag glad över. Det är jättefult!! x'D

12 kommentarer:

Anonym sa...

snygging där!

Anonym sa...

Hallå! Asså det var ju en jättesmart idé att videoblogga, det blir lite roligare då :P Men träna mer på det! Kjam Kjam!

Anonym sa...

Roligt med videoblogging :)

Emma sa...

Det e så kul med videobloggning :D så kul att se dig röra dig och prata (annars ser man ju dig bara på bild x'D)

och du ditt rum påminner om mitt.. stööökigt!

Emma sa...

Gillar även ditt sätt att säga hej då på :) alltid likadant

Anonym sa...

Jättebra! Men, en sak som kan tas för att vara nervös (som ALLTID händer mig vid muntliga redovisningar) är att hålla på med håret.. Annars! Keep up the good work!

Anonym sa...

Du kanske skulle prata lite tydligare? Eller högre?

emeeeeelie sa...

jag tycker du är supergullig. Verkar ju jättesnäll! :) hehe. Hoppas för din skull att du inte ska behöva vara orolig för att prata inför folk. :) hehe. /emelie.

Anonym sa...

Va gullig du e ;D Hihi ^^ Men du pillar ganska mkt med håret :D

Anonym sa...

Jag älskar din röst! Den är så najsig! :D

Anonym sa...

Fortsätt lägga upp videoklipp på dig när du pratar! Det är ju ascoolt :D
Jag är helt olika när det gäller att prata inför folk xD för vissa babblar jag alldeles för mkt och för ngr pratar jag för lite.. xD
Tittade just på ett videoklipp på mig som jag spelade in för ett halvårsen och jag vet inte vad jag ska säga och ser helt förvirrad ut xD
Hoppas dina videofilmer funkar!
Ha det :D
/Alice (Amplaine på s.s)

Anonym sa...

Jaa, du behöver nog träna lite på att prata märker jag.. x)