torsdag, oktober 18, 2007

Jag har fått rubrik-idétorka

Idag har ingenting speciellt hänt. Förutom att vi hade jättelång rast, då vi inte hade något kemilabb, så vi fick sitta och tråka i ca 1½ timme.

Hade ridning sen efter skolan. Red Rosie. För ca ett år sen hade jag jämt henne, och jag förstår faktiskt fortfarande varför. Hon är bra. Det hände väl inget speciellt i stallet heller, utom att jag upptäckte att veckan vi ska hoppa är på höstlovet, och då är vi i Stockholm. Gaaah, förra gången vi skulle hoppa var allt inställt, hästarna var sjuka.

Nu tänkte jag nästan skriva att "Imorgon är det fredag, och guuud vad fort veckorna går", men jag ska låta bli att skriva så. I alla fall att skriva det och verkligen mena det. Äsch.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin bild :)

Kram

Anonym sa...

tuff bild :)

Anonym sa...

Hieno Kuva !! // Lynn ..Finland