fredag, oktober 19, 2007

Inget godis för mig idag...

Ska nämligen inte äta godis på en månad nu. Får 100 kr för det, men man kan ju säga att jag tjänar ca 170 kr på det, jag behöver ju inte köpa godiset heller. Visserligen kommer det att bli tomt när jag ser på Idol ikväll (måste alltid äta nåt när jag ser på tv, annars blir jag galen. Eller så får jag ta mig i kragen och tvinga mig själv att låta bli), men jag överlever. Får äta frukt eller nåt.

Hahahaha, idag i skolan hände en jätterolig sak. När vi skulle gå till engelskan gick studievägledaren förbi, och det var som en pelare som han tog tag i och liksom hoppade runt.. Det såg helt sjukt kul ut, speciellt eftersom han är rätt så gammal (eller jag vet inte exakt, men han är ju inte så jätteung). Åh, jag bara dog, vi skrattade som galningar på väg upp till klassrummet. Sånna saker borde hända oftare.

Innan sista lektionen idag var det fotokrig. Jag deltog inte, utan var bara offer xD Julia, Jessica och Annie försökte fota varandra (och mig), men ingen ville vara med på bild. Haha xD

1 kommentar:

Emma sa...

Jag försöker att äta så lite godis som möjligt fram till jul.. Går väl sådär X/

Fotokrig e askul :D