måndag, oktober 01, 2007

Så var det måndag igen

Ska iväg till skolan om sådär en timme. Lång dag idag, men den känns ändå ganska kort, vi har inte så många lektioner. Det är ju bra, haha.

Igår gjorde jag rent mina skrivbordslådor och tog bort alla gamla klistermärken som satt kvar. Äntligen är jag av med dem!! Jag satte dit dem när jag var kanske sju år eller så, kanske yngre. Då trodde jag att jag inte skulle ångra mig sedan när jag blev stor.
Jag hade fel. Nu är de i alla fall borta, men det tog ett litet tag. På vissa satt klistret hur hårt som helst.

Nej, nu måste jag nog göra mig i ordning, ha en bra dag :)
Skicka gärna en liten kommentar, tihi :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

MEN GUUWD, vaah sööt XD
Man märker att du gillar att fota!
Du värkar va en skööön tjej! :]
Sköön och gwullig :P
Ha det bäst!
Puss&Kram Nonsens på S.s :]

Emma sa...

:D Jag har en hel hylla och hela sidorna är fulla med klistermärken x'D jag "dekorerade" dom när jag var liten.