söndag, september 30, 2007

Datorkrångel

Min dator är enormt jobbig just nu, pappa håller på att föra över alla bilder och andra filer från den till en annan dator som jag ska få istället. Den är lika gammal och så, men kommer kanske att bli lite snabbare.
"Det tar ca 1-2 timmar att föra över alla filer", sa pappa. Nu har det gått 5 timmar, och det är inte alls klart. Jag har så himla mycket bilder, haha.

Sara är snäll och låter mig låna hennes dator så länge, medans hon duschar. Tack för det <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande med ny dator :D

Emma sa...

Ny dator :D najs! Den gamla är ju bajs (skrev så bara för att det rimmade x'd)fast det är jobbigt att det tar över 5 timmar x'D Gjorde en film med en kompis på 9 minuter en gång (GOSH!) och den tog typ 45 minuter att ladda in *onödig fakta*

Anonym sa...

Det är inte alla som har en sådan sjyst syrra x)
Jag har precis med fått ny datorn, fast det är väl lika knäpp som den andra x)