måndag, oktober 01, 2007

Vanlig, tråkig dag

Måndagar går läskigt fort, så är det bara. Vips, så är dagen slut.

Vi fick tillbaka engelskaproven vi hade förra veckan idag. Jag fick alla rätt (:
Tyskan gick faktiskt ganska fort idag, den brukar ju alltid vara i evigheeeter.

När jag kom hem från skolan kollade jag på tv. Först fredagens Tribe (Sara hade inte sett det), och sedan dagens <33 Efter det såg jag på Miami Ink, inspelat från igår, tror jag. Har aldrig sett det tidigare, men det var väl rätt okej.
Det är nog inget bra på tv idag, eller någon som vet något sevärt på 1:an, 2:an, 4:an eller 6:an? ^^


Något jag gjorde lite snabbt i somras... Det känns verkligen som att vintern är på väg just nu, och det är inte alls kul.

8 kommentarer:

Emma sa...

Jaoo, det är ID på femman, fast det nummret stog ju inte med där.. Men annars är det ju Simpsons ;P

UNDERBAR BILD <3

Anonym sa...

Gahh, har också bara de där tråkiga kanalerna xD / lisa xD

Anonym sa...

Gud vilken underbar bild <3 :)

Anonym sa...

Har du målat bilden sj?
Hur underbar som helst!//Kraam<33

Linnéa sa...

Anonym: Nej, det är ett foto som jag har fixat med i Photoshop ^^

Anonym sa...

sÄLJER DU PHOTOSHOP PÅ S.S?
jAG HETER LAKRITSHOVEN

KRAM<3

Anonym sa...

Woooow :O :D Shiit vad fräck bild!
Hur i hela friden har du gjort den?
Kan du inte skriva ett blogginlägg med lite tips och trix x'D ?

Anonym sa...

Bara så du vet är det någon som kopierat bilden och har på s.s men jag vet inte vem x) Minns inte. Men bilden är asfräck :P