måndag, oktober 01, 2007

Clementiner



Äntligen har det blivit dags för clementiner igen! Jag bara äälskar dem, speciellt nu i början, när de är saftiga och sura, haha. Framåt jul blir de bara torra, smaklösa och äckliga. Man får passa på att äta så mycket man kan nu, medans de är goda :)

Jag har just varit ute en liten stund. Väldigt liten stund. Mina ben gör nästan fortfarande ont efter att ha suttit på huk alldeles för länge, jag hatar det. Mina benmuskler är väl inte de bästa, hahaha xD

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, nu är jag väldigt glad att jag gick till affären och köpte clementiner, annars hade jag varit sååå avundsjuk just nu :) Jättefin blogg föresten // meangirlz.blogg.se/cassandra Besök och lämna en kommentar? :)

Emma sa...

De är asgoda, men har du provat satsumas? Ser exakt ut som clementiner, smakar nästan likadant fast ändå mkt gooooooooooare!

J.B sa...

Hejsna Linnea xD

Fin hemsida xD Vill du göra ett länkbyte?

Kram Jennie

Anonym sa...

Åhw! Clementiner 4-ever <3 Bra dom inte är FÖR sura o.o Hellre lite söta isf än för sura. :D

Anonym sa...

Håller med! Ja älskar oxå clementiner<33

Anonym sa...

Gillar med. Fast det heter SATSUMAS. >__< Svin gott nu på hösten med SATSUMAS. Don't CLementin.. Satsumas.

Anonym sa...

Gillar med. Fast det heter SATSUMAS. >__< Svin gott nu på hösten med SATSUMAS. Don't CLementin.. Satsumas.