onsdag, oktober 17, 2007

Jobbigt

Idag har det inte hänt någonting speciellt. Fick sluta skolan 12.10, annars har allt varit som vanligt..

Usch, det känns verkligen som om jag måste plugga heela tiden nu. Som om jag får dåligt samvete när jag inte gör det, men jag har ju knappt några läxor att göra! Mycket prov och sånt efter lovet, men de har jag inte börjat träna till än. Ååh, jag blir galen på alla dessa tankar, "Nu måste du plugga", "Gör något vettigt!!" osv... Känns som om mitt huvud sprängs snart. Eller så känns det bara enormt uttröttat. Jag vet inte, är inte så bra på att känna sånt. Men jobbigt är det i alla fall.

4 kommentarer:

Emma sa...

Superfin bild :D när har du lov? :O

Anonym sa...

Fin bild! :) Lyllo dig som gick sluta 12.10. /Elsa på Loveteas.

Anonym sa...

Ser tyvärr inte bilden :S

Känner igen mig i de känslorna lite grann, fast då handlar det om hästen... Man sitter inne och myser, och så dyker dom där tankarna upp; "Gå ut och rid, du red aldrig igår!", eller "Gör något vettigt med hästen för en gångs skull" osv...

Coru sa...

Hej. Hur gör du dina fina "loyalter" egentligen. du vet där uppe på din blogg.??? Jag kan inte sånt.. :'( Jätte fin blogg iaf!