tisdag, oktober 30, 2007

High school musical

Nu har jag just vaknat, skönt att äntligen få sova ut! Haha, mamma väckte mig nog litegrann när hon åkte till jobbet, men jag somnade om, så det gjorde ingenting.

Igår kväll tittade jag på High School Musical. Har ju sett den förut, men fick lust att de den igen. Jag måste se 2:an snart!
Jag funderade lite igår på namner High School Musical... Är det för att själva filmen är en musikal som utspelar sig på High school, eller för att de i filmen, som går på high school, ska göra en musikal? Hmm...
I alla fall, Vanessa Hudgens är bara föör söt, eller hur? xD

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker oxå att Vanessa Hudgens är söt! har oxå funderat på namnet :P

Emma sa...

värsta cute ^_^

Anonym sa...

håller med!!<33

Anonym sa...

håller med, hon är urgöllig <3 xD

Anonym sa...

vilken fin blogg du har!

Anonym sa...

nej, du är sötare

Anonym sa...

Haha, aah xD Du måste se 2:an , den e jättebra ;'D

Anonym sa...

jag har redan sett 2an. :)