onsdag, oktober 31, 2007

Halloweenfest

Var på halloweenfest igår, och fick då vara med om en ny (inte speciellt trevlig) upplevelse... Att tugga på en snigel! Det är säkert. Jag åt en godis, och så tyckte jag att en del av den hade konstig konsistens. Jag tog ut det konstiga ur munnen och tittade på det. "Hm, konstigt vad svart den var", tänkte jag. Det var mörkt i rummet, och jag frågade Martina, "Är det här en snigel?". Hon tände lampan, och sa sedan att det var det. Jag skrek och flög upp och spottade i toan.
Fasen vad äckligt! Jag tuggade på den!! Och det var en liten snigel!! Kan ju bara tillägga att den kändes mjuk, nästan lite svampaktig...

När jag kom hem sedan hade jag jätteont i huvudet och mådde illa. Fick ta en huvudvärkstablett, typ andra gången i mitt liv. Brukar inte ha ont i huvudet så ofta (peppar peppar ta i trä), men det bara sprängde innanför pannan och slutade aldrig. Sånt är värst, när smärtan aldrig slutar utan bara fortsätter i all evighet...

2 kommentarer:

Emma sa...

En snigel? Hur kom den dit? :O Vad jobbigt med huvudvärk :/ har huvudvärk nån gång ibland men jag har aldrig tagit en huvudvärkstablett xD

Anonym sa...

Blääääw! Vad äckligt! :O Jag har också en sådan där j*vligt dum huvudvärk, värktabletter hjälper ju inte! Jag hade det cokså i går kväll! :O Kram Kram

Hanna - Bliggo på stallet.se