onsdag, oktober 03, 2007

Bonde söker fru idag :)

Istället för att göra någon nytt, tex. göra engelskaläxan (men jag gillar inte engelska!) så sitter jag här och latar mig, haha. Då måste jag ändå göra läxan sedan, men struntsamma.

Idag är det första avsnittet av Bonde söker fru :) Självklart ska jag se det, fast mamma och pappa tycker bara att det är töntigt. De tycker förresten att det mesta jag tittar på är fjantigt. Tribe, Idol och Bonde söker fru. Haha, sen är det väl inget mer. Fast mamma kollade också på Idol en gång (!!!) och hon tyckte att Mattias var bra. Kanske inte sååå fjantigt ändå? xD

3 kommentarer:

Emma Stavås ;) sa...

Hahah.. :P Jag tykcer Idol bara e kul ibörjan. xD Men visste du att Mattias har gått i min skola. xD I musikklass, och min körlärare hade honom xp ^^

Emma sa...

Bonde söker fru.. hmm.. kanske åsså borde kolla lite..

Men kollar du inte på Heroes? DET ÄÄGER :D

Anonym sa...

man ska se på HEROSE me : D