onsdag, oktober 03, 2007

Duktig flicka

Jag känner mig faktiskt riktigt duktig just nu. Jag har nämligen gjort (nästan) alla läxor innan kvällen idag. Det räcker för att få mig att känna mig duktig, haha. Det är så jobbigt att sitta där i köket när det är helt mörkt ute och få panik för att man inte veta vad man ska svara på engelskauppgifterna för att svaret inte står i texten. Bättre att ha det gjort så att man slipper kvällsstressen.

Förresten har jag i svenskaläxa att ta med en sak och berätta om den (funktion och så) i 3-4 min. Problemet är bara att jag inte har en aning om vad jag ska ta, någon som har ett förslag? :) Bara något litet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

En mobiltelefon ? xD

Anonym sa...

Kameran? (A)
kanske inte så liten men x'D

Anonym sa...

Din kamera? xD

Anonym sa...

Ta med en iPod ;)

Emma sa...

KAMERAN tkr jag :D