fredag, september 21, 2007

Seega lektioner


Tröja - JC
Jeans - JC
Skor - Skopunkten


Inte världens bästa bilder direkt, men alla blev dåliga, vilket betyder att jag fick ta dem som blev minst dåliga, och då också lite oseriösa. För nej, jag brukar inte gå runt med pussmun och stå i konstig ställning, I promise!

Jag höll nästan på att somna på kemin idag. Kunde kappt hålla ögonen öppna. Vi tittade på film hela lektionen, inte speciellt bra i slutet på en fredag.

Fysiken var också jobbig, helt otroligt seg faktiskt. Inte så konstigt när allt man gör är att sitta och titta på när läraren löser tre tal om krafter på tavlan och skriver av. I 40 min!

Ikväll ska jag äta godis minsann, haha xD Undrar om det är något bra program på tv? För Idol går väl inte på fredagar? Hmm...

2 kommentarer:

Emma sa...

Jag tror dig x'D

Trökigt, vi kollade på film igår, en fransk film -.-' .. Idol går visst idag :D så nu e du påmind ;D

Emma Stavås ;) sa...

Hahah.. Jag vet precis vad jag ska titta på. :P 20.00 CSI NY 21.00 Criminal Minds 22.00 Law and order. Allt på femman xD Fast isf. får jag typ spela in Idol xD