torsdag, september 20, 2007

Dagens outfit + efternamn

Linne - H&M
Kofta - Gina Tricot
Jeans - JC
Skor - ? Lacoste i alla fall.


Vid maten för en stund sedan pratade vi lite om efternamn... Bara för att jag hatar mitt, Nilsson, hur kul är det liksom? Det finns dessutom mååånga som heter Linnéa Nilsson. Visst är det väl kul att fler har samma namn som jag, men samtidigt så himla tråkigt, så... vanligt.
Haha, jag skulle kunna heta Owesdotter xD Mycket coolare ju. Eller Ullasdotter. Eller (min favorit, som jag kom på) Sarasyster! Hahaha, Linnéa Sarassyster. Och Sara skulle då heter Sara Linnéassyster. Vi skulle bli the sister team! x)


Hm, jag funderar på det här med reklam på bloggen... Jag vill inte ha reklam egentligen, men jag vill ju ändå tjäna pengar, haha. Jag skulle dock inte få mycket pengar alls antar jag, men det skulle ju vara skoj att testa i alla fall. Hm, får se hur det blir xD Måste ju ändå säga till pappa i så fall, och jag är inte så säker på om han skulle gilla det... xD Men jaja.

Förresten, tack för kommentarerna! It makes me happy :) Du får hemskt gärna skicka iväg en liten kommentar själv om du inte redan har gjort det!

13 kommentarer:

Emma Stavås ;) sa...

Vadå tråkigt namn? :O Jag heter Emma. Hmm.. Typ det vanligaste namnet i värden. Fast i efternamn heter jag Stavås och det är ju rätt coolt xD

Anonym sa...

Värsta coolt att heta något sånt ju. :) Själv är jag den enda i hela världen som heter Patricia Klinteberg, så det är lite coolt. :) HAHA ^^ Bara jag och ca 10 pers till i världen som heter Klinteberg, och alla de ingår i min släkt :D

Reklam i bloggen är kanske inte så kul, men tänk att kunna tjäna pengar på något man tycker är kul, det hade ju varit toppen! :) Jag kanske ska börja sälja reklam. Om det går bra för den, dvs. :D

Kram.

Anonym sa...

Uuuunderbaart linne du har där, riktigt mysigt med svart & vitt :) Gillar även jeansen ju!

Anonym sa...

galet söt!

Emma sa...

Älskar koftan och linnet :D cute! Reklam, det skulle väl vara skojj att få lite fickpengar? Nej men vem vet vad du kan samlat ihop till tillslut?

Mitt då! Emma Axelsson! Kul då! Emma, typ vanligaste förnamnet i sverige, jag menar, kolla, vi är redan 2 som heter emma som kommenterat detta inlägget!! x'D och axelsson, ett efternamn jag inte gillar ;D

Anonym sa...

Mohaha, jag och mina tre familjemedlemmar är själva i världen med att heta Larlind :) då mamma och pappa kom på det själva.
(pappa hette LARsson och mamma LINDgren.. beslutsångest xD)

Anonym sa...

Vilken fin still och det var ju alla men den hära passa dig!//Rebecca

Anonym sa...

Hej! Jag tycker du har superroliga Bloggar!

Och med alla din Superfina bilder till blir det Fantiskt!
Det är Jätte bra!!! :)

/ Rebecca Eriksson :/

Anonym sa...

Älskaaar din kofta!<333

Anonym sa...

Ja tycker att Linnea är ett jätte fint namn själv heter ja Matilda och linnea är ett av dom namnen ja sulle vilja heta om ja fick bestämma själv xD
Jätte fin kofta!
KRAM

Anonym sa...

Du ja undrar om koftan du har finns kvar på gina tricot nu me?? vore tacksam för svar! xD
KRAM

Anonym sa...

Haha :P Nog är ditt namn med fint själv heter jag Lynn :P de utalas Linn då men :p jag har ätte kontikgt efter namn :P jag heter tallroth i efternman xD

Anonym sa...

hej linnéa! heter emma-noora ullasdotter, välkommen i gänget om du vill! :)