lördag, september 22, 2007

Kanske färga håret?

Hm... Här sitter jag nu framför datorn (som förhoppningsvis byts ut snart), en lördagsmorgon i pyjamas och sneglar då och då på min nya lampskärm jag köpte på IKEA förra veckan...
Äsch, vilken dålig inledning. Det är Bo-Lennarts fel att jag har börjat tänka på inledningar och sånt, vi jobbade med det på svenskan i torsdags. Och ja, det är sant att min svenskalärare heter Bo-Lennart. Min syrra höll på att dö när hon fick höra det.

Idag ska jag förhoppningsvis tona håret, wiiiie! Sist jag gjorde det var den 17 juli (tänk att jag kommer ihåg), och nu är det dags igen :) Samma färg och så, vågar inte prova någon ny ännu. Men det blev väl bra förra gången, inte allt för stor skillnad, och det vill jag ju inte ha heller. Jag lägger upp bilder sedan, om det nu blir av.


Min nya lampskärm då... Me liiike, den passar mycket bättre än den gamla i fönstret, då den gamla var mer cremefärgad, denna är ju helvit :P

2 kommentarer:

Emma sa...

Vad kul att du ska tona håret :D det blir säkert toppen bra!

Snygg lampskärm :D

Rebecca.marklund sa...

Hejheej < 3
Kul du ska färga håret, skrattade nästan ihäl mig med det där med "Bo-Lennart" kan man verkligen heta så? Haha kram < 3